Головна » Новости и Аналитика » Мінімальна зарплата у 2027 році: у проєкті бюджету — 9546 гривень
Гривневі банкноти і монети

Мінімальна зарплата у 2027 році: у проєкті бюджету — 9546 гривень

Мінімальна зарплата з 1 січня 2027 року може зрости до 9546 гривень на місяць. Таку суму закладено в проєкті Держбюджету №16000, зареєстрованому у Верховній Раді 15 вересня. Це на 899 грн, або приблизно на 10,4%, більше за чинні 8647 грн. Погодинна мінімалка становитиме 57,5 грн.

Які ще показники передбачено

  • прожитковий мінімум на одну особу — 3559 грн;
  • для працездатних осіб — 3691 грн;
  • для дітей до 6 років — 3124 грн, від 6 до 18 років — 3895 грн;
  • для осіб, які втратили працездатність, — 2878 грн;
  • оклад працівника I тарифного розряду ЄТС — 3819 грн.

Це цифри проєкту: до ухвалення бюджету вони можуть змінитися.

Скільки це «на руки»

Із нарахованої суми утримують 18% ПДФО та 5% військового збору, тож із 9546 грн працівник отримає близько 7350 грн. Точний розрахунок для будь-якої зарплати є в нашому зарплатному калькуляторі.

Джерела: Дебет-Кредит: показники проєкту бюджету.

   
        Telegram    
   
       

Финансовая аналитика в Telegram

       

Эксклюзивные отчеты, крипто-тренды 2026 и советы по пассивному доходу в канале @FinaciaNet

   
    Подписаться