Головна » Новости и Аналитика » ЄСВ для ФОП у 2027 році: мінімальний внесок може зрости до 2100,12 гривні
Робочий стіл із калькулятором, блокнотом і написом Taxes

ЄСВ для ФОП у 2027 році: мінімальний внесок може зрости до 2100,12 гривні

ЄСВ прив’язаний до мінімальної зарплати, тому її зростання у проєкті бюджету автоматично підвищує і внесок. Якщо мінімалка становитиме 9546 грн, мінімальний страховий внесок у 2027 році дорівнюватиме 2100,12 грн на місяць (9546 × 22%).

Скільки це за рік

  • 2026 рік: 1902,34 грн на місяць, або 22 828,08 грн за рік;
  • 2027 рік за проєктом: 2100,12 грн на місяць, або 25 201,44 грн за рік;
  • різниця — 2373,36 грн за рік.

Максимальна база нарахування — 20 мінімальних зарплат, тобто 190 920 грн. Найбільший місячний ЄСВ становитиме 42 002,40 грн.

Що врахувати

Ці суми розраховані за проєктом Держбюджету-2027 і остаточними стануть після його ухвалення. Заздалегідь оцінити навантаження на свою групу ФОП можна в податковому калькуляторі для фрілансерів і ФОП.

Джерела: Дебет-Кредит: розміри ЄСВ з 1 січня 2027 року.

   
        Telegram    
   
       

Финансовая аналитика в Telegram

       

Эксклюзивные отчеты, крипто-тренды 2026 и советы по пассивному доходу в канале @FinaciaNet

   
    Подписаться